BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, January 7, 2010

Di pagi khamis yang indah..

Salam pembuka bicara…di pagi khamis yang murni ni aku telah melangkah seorang diri ke kedai mamak untuk merasai nikmat hirupan teh tarik yang tiada tandingannya dengan minuman lain..hehe..dengan senyuman yang meleret aku melihat sekeliling..pergghhh..melilau mata aku bila tgk gelagat rakyat jelata yang masing2 berkejar ke tempat kerja..masing2 ada agenda yang tersendiri yang pasti sudah dirancang awal supaya perjalanan hari ini berjalan baik….hari ni aku masuk kerja pukul 2ptg..so,agak melepak jugak la pagi2 hari ni..huhu..

Duduk umah sewa dengan budak2 uitm mcm ni la…pagi2 lagi diorang dah tinggalkan aku keseorangan..ermm..semua dah gerak ke kampus..layan jiwang jela sorang2..dulu masa zaman belajar dulu aku mcm diorang jugak..bz memanjang..sampai tahap nak termuntah ngadap nota2 n assignment yang berlambak..haha…kehidupan di kampus yang banyak mengajar aku erti kesabaran dan kesungguhan..


Okey la..selamat menjalani hari2 yang terindah di muka bumi ALLAH ini…amin..SALAM..

0 comments: