BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, November 22, 2009

Aku tetap aku,aku tetap di sini seperti dulu..

Tiada apa yang menjadi milikku..hanya jasad yang bersifat sementara..keseluruhan hidupku adalah milikMU..tidak akan terlepas walau sesaat pun setiap perbuatanku daripadaMU..setiap detik aku di dalam genggamanMU..setiap ketetapan yang telah KAU tetapkan sepanjang perjalananku di duniaMU tidak aku ketahui..samada ia baik dan buruk semuanya sudah menjadi ketetapanMU..siapalah aku untuk membantahnya??...KAU lebih mengenali diriku lebih dari diriku sendiri..

Setiap degupan jantungku adalah milikMU..setiap derapan langkahku adalah milikMU…setiap amal perbuatanku tidak akan terlepas daripadaMU..KAU MAHA AGUNG..kasih sayangMU padaku tidak terbalas dengan seluruh jiwa ragaku..KAU ZAT YANG MAHA SUCI..pentadbiranMU sangat hebat..aturanMU tiada tandingan..kuasaMU tiada satu pun yang mampu melawannya apatah lagi menentangMU…

Kasih sayangMU pada hamba-hambaMU melebihi kasih sayang seorang ibu pada anak-anaknya…siapalah aku??..KAU jualah penyelamatku di saat kegentinganku..dan padaMU lah tempat aku mengadu setiap kesusahan dan musibah yang menimpaku..kerna aku sedar kau MAHA MENDENGAR..MAHA MENGASIHI…coretanku ini bukan sekadar omong kosong..besarlah hatiku untuk menjadi seorang hamba yang kenal akan PENCIPTANYA..

Selagi jasad dan nyawaku bersatu akan ku cuba tetapkan hatiku agar sentiasa bersamamu..memang besar dugaannya menjadi pencintaMU..hanya padaMU aku serahkan segalanya agar diberikan aku kekuatan..kekuatan yang menjadi nadi kepada sebuah kejayaan…

0 comments: